Obchodní podmínky taxi služby Taxi-HB

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti mezi společností e-SITY s.r.o., IČO: 07026862, se sídlem Korunní 2569/108, 101 00, Praha 10 – Vinohrady zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 293278 (dále jen „Poskytovatel“) a zákazníkem (dále jen „Zákazník“) při poskytování přepravních služeb osob a zavazadel prostřednictvím taxi služby a při využívání online objednávkového systému umístěného na webové stránce www.taxihb.cz (dále jen „Webová stránka“).
  2. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o přepravě uzavírané mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.

2. Uzavření smlouvy

  1. Zákazník provádí objednávku prostřednictvím Webové stránky vyplněním objednávkového formuláře, případně telefonicky nebo jiným způsobem nabízeným Poskytovatelem.
  2. Objednávka je návrhem na uzavření smlouvy. Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Poskytovatelem, které je doručeno Zákazníkovi prostřednictvím e-mailu.
  3. Poskytovatel je oprávněn odmítnout objednávku v případě nedostatečné kapacity, technických obtíží nebo jiných závažných důvodů.

3. Cena a platební podmínky

  1. Cena přepravy je stanovena dle platného ceníku Poskytovatele, který je zveřejněn na Webové stránce a ve vozidlech a veškeré ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH.
  2. Cena se skládá z nástupní sazby, jízdného dle ujetých kilometrů, případně dalších příplatků dle ceníku (např. čekání, nadměrná zavazadla, dětská autosedačka, startování přes stratovací kabely).
  3. Zákazník je povinen uhradit cenu přepravy:
    • platební kartou ve vozidle,
    • nebo v hotovosti přímo řidiči.
  4. Při bezhotovostní platbě je cena považována za uhrazenou připsáním částky na účet Poskytovatele.

4. Práva a povinnosti smluvních stran

Povinnosti Poskytovatele

  1. Poskytovatel se zavazuje zajistit přepravu Zákazníka bezpečně, řádně a v souladu s právními předpisy.
  2. Vozidla Poskytovatele splňují technické a hygienické podmínky stanovené právními předpisy.
  3. Poskytovatel odpovídá za technický stav vozidel a za to, že řidiči splňují všechny požadavky vyplývající z právních předpisů.

Povinnosti Zákazníka

  1. Zákazník je povinen uvést při objednávce pravdivé a úplné údaje.
  2. Zákazník nesmí během přepravy poškozovat vozidlo, ohrožovat bezpečnost řidiče ani ostatních účastníků silničního provozu.
  3. Zákazník odpovídá za škodu, kterou způsobí svým jednáním Poskytovateli nebo řidiči.

5. Odstoupení od smlouvy a storno podmínky

  1. Zákazník je oprávněn zrušit objednávku přepravy bez poplatku do okamžiku kdy Poskytovatel potvrdí objednávku emailem.
  2. Po emailovém potvrzení objednávky může být účtován storno poplatek dle ceníku Poskytovatele.
  3. V případě, že Zákazník nepřevezme objednanou přepravu (tzv. „no-show“), je Poskytovatel oprávněn účtovat smluvní pokutu nebo náhradu nákladů dle ceníku.
  4. Vzhledem k povaze služby (přeprava osob na konkrétní čas a místo) není možné uplatnit odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů dle § 1829 Občanského zákoníku, v souladu s § 1837 písm. j) Občanského zákoníku.

6. Reklamace

  1. Zákazník je oprávněn uplatnit reklamaci na kvalitu poskytnuté služby prostřednictvím e-mailu: info@taxihb.cz, případně poštou na adresu sídla Poskytovatele.
  2. Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů ode dne poskytnutí služby.
  3. Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení.

7. Odpovědnost

  1. Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené okolnostmi vylučujícími odpovědnost (vyšší moc, dopravní situace, nepříznivé povětrnostní podmínky).
  2. Odpovědnost Poskytovatele za škodu na zavazadlech se řídí obecně závaznými právními předpisy.

8. Ochrana osobních údajů

  1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a souvisejícími předpisy.
  2. Podrobné informace jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na Webové stránce.

9. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.8.2025.
  2. Poskytovatel je oprávněn Obchodní podmínky jednostranně měnit; nové znění je účinné okamžikem zveřejnění na Webové stránce.
  3. Právní vztahy neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními právního řádu České republiky.
  4. Dojde-li ke sporu mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, je spotřebitel oprávněn využít mimosoudní řešení sporů u České obchodní inspekce (www.coi.cz).

V Havlíčkově Brodě dne 01.08.2025

Tuto oblast neobsluhujeme, působíme pouze v okrese Havlíčkův Brod.